Klachtenprocedure

Klachtenprocedure

Uw tevredenheid is van belang voor ons. Mocht het zo zijn dat u niet tevreden bent,

zijn wij bereid om een gesprek met u aan te gaan om tot een oplossing. 


Lees verder voor onze klachtenprocedure. 

Als lid van ANKO zijn wij verplicht uw klacht met spoed en nauwkeurigheid te behandelen. 

We staan klaar om de situatie met u verder te bespreken en deel te nemen aan een eventuele klachtenregeling. Lees verder hoe wij omgaan met klachten.

De eerste stap is om contact met ons te nemen. Vul de contactformulier hieronder in en beschrijf zo goed mogelijk de situatie. Dit zal ons voorzien van alle relevante informatie om uw zaak nauwkeurig en snel te behandelen. U kunt ook telefonisch contact met ons opnemen. Wij zullen alle informatie dan handmatig verzamelen en onze klachten formulier  voor u invullen. U ontvangt dan een e-mail van ons voor uw eigen administratie.

Zodra wij alle vereiste informatie hebben verzameld, zullen wij een afspraak inplannen om binnen 5 werkdagen met de behandeling van de zaak te beginnen. 

Klachtenformulier

 
 
 
 
 
 
 
 

Is de klacht onderling niet opgelost?

Dan kunnen wij de Geschillencommissie inschakelen.

Klik op de knop en download de brochure voor meer informatie.